Festlokalet


Festlokalet

I kælderen under opgang L har vi et dejligt festlokale med et fuldt udstyret køkken og to toiletter.Alle beboere i ejendommen kan leje lokalet.

Betingelser for leje, Priser, og Pavilloner scroll ned

Når du ønsker at benytte vores festlokale til de store fester, eller når der bare er brug for et lokale næste gang du skal mødes med din kortklub, har du mulighed for at se hvornår lokalet er ledig i kalenderen her på siden.

Sådan lejer du lokalet:

Skriv den/de dage du ønsker at leje lokalet, dit navn og telefonnummer samt i hvilken opgang du bor direkte til 

Elizabeth som har  mail adr.   beboerforeningen.elizabeth@gmail.com

Du kan også lægge en seddel i postkassen i opgang 103E på 5sal

Du vil derefter blive kontaktet hurtigst muligt med henblik på en reservation. 


Festlokalet er udlejet følgende datoer i 2022

April    (8-9-10)

Maj     (6-7)

Juni

Juli

August

September

Oktober

November

December


Betingelser for leje:

Udlevering af nøglen, nøglen til lokalet udleveres efter nærmere aftale med lejeren.

Når festlokalet har været i brug, skal der vaskes op og bestik samt glas tørres af. Lad service dampe af inden det stilles på plads for at undgå kondens og råd i køkkenskabene.

Mikrobølgeovn, komfur og ovn skal rengøres efter brug. Køkken-borde og vask skal afleveres i rengjort stand.

Der må ikke bruges tape på møbler,loft, vægge eller gulv. Hvis rengøringen skal bruge tid på at fjerne dette, vil det medføre fradrag i depositum. Ligesom der vil blive fratrukket et beløb for eventuel ituslået eller manglende service.

Borde og stole sættes på plads efter planen som hænger på væggen ved køkkenet.

Toiletterne afleveres uden papir eller håndklæder liggende på gulvene.

Vejledning i brug af opvaskemaskine: Se opslag på væggen i køkkenet.

Affaldssække samt pose fra særskilt beholder til madaffald, afleveres i skaktrummene. Se opslag på væggen i køkkenet.

Rygning i festlokalet er ikke tilladt. Tag meget gerne udendørsaskebægre fra hylden over emhætten i køkkenet med ud til dine rygende gæster. Askebægerne tømmes vaskes af og sættes på plads inden aflevering af lokalet.

BEMÆRK: Der må aldrig spilles høj musik i lokalet og der må ikke medbringes eget musikanlæg. Al musik- uanset lydstyrke- skal slukkes senest kl. 24

Som lejer er du til enhverv tid juridisk ansvarlig for overtrædelse af eventuelle forsamlingsloft/restriktioner udstukket af myndighederne.

Aflevering af nøglen, nøglen skal afleveres i nøgleboksen i køkkenet inden kl.10 dagen efter lejemålets udløb.

Dørene til lokalet skal være låst, når det forlades.

Priser:

Leje pr. dag 100 kr.

Leje pr. weekend (fredag-søndag): 300 kr. (Det er udelukkende muligt at leje lokalet i alle disse tre dage samlet)

Hertil kommer et obligatorisk bidrag til rengøring på 700 kr. samt et depositum på kr. 500.

OBS: Leje, depositum og bidrag til rengøring betales ved reservationen.

Du er meget velkommen til at kontakte Dorte Michaelsen hvis du ønsker at besigtige lokalet.

Send en mail til dortems1255@gmail.com

Pavillioner:

Beboerforeningen har igennem årene anskaffet pavilloner som beboerne frit kan benytte på ejendommens område.

Der er én stor pavillon, som vi har haft i mange år. Den er 9X3 meter og har ingen samleanvisning. 

Der er to store, nyindkøbte (sommer 2019) pavilloner på 9X3 meter. 

Der er to små, nyindkøbte (sommer 2019) pavilloner på 3X3 meter. 

Beboere der ønsker at benytte pavillonerne, har selv ansvaret for at opsætte og nedtage disse.

Hvis der er behov for, at de skal være opsat i en længere periode end f.eks. Festlokalet er lejet, skal der træffes aftale med Beboerrepræsentationen (BBR), så der ikke opstår misforståelser. BBR kan kontaktes på e-mail: bbr@cfrichsvej.dk

Spørgsmål kan stilles direkte til Dorte Micahelsen på mail: dortems1255@gmail.com

Kommentarer

Populære opslag fra denne blog

Beboerrepræsentationen

Nyttig viden